vrijdag 23 november 2012

19. Saint Paul's Cathedral

16-06-2010
Fairy 1 moest 3 dagen voor een kursus naar Londen en Fairy 2 (ik) ging met hem
mee en ging als eerste deze box zoeken. Het leek me leuk om een micro-box te zien, zodat we die misschien ook zelf zouden kunnen maken.
Ik heb 3 pogingen gedaan, maar er waren 2 tuinmannen bezig en het leek wel of ze met een nagelschaartje aan het snoeien waren, want het schoot niet op.
Na de 3e poging zag ik dat het die dag niet zou gaan lukken.
De volgende dag heb ik nog twee pogingen gedaan, maar weer is het niet gelukt.
Het was prachtig weer, op alle banken zaten mensen, er lagen mensen in het gras, heel veel kantoormensen gebruiken dit parkje als een short-cut en de beveiligingsman van het aangrenzende kantoor keek recht op de plek waar de box ligt.
Misschien dat ik in een andere stad wel wat brutaler geweest zou zijn, maar hier merk je toch de nasleep van de aanslag, overal hangen borden dat als je verdachte pakjes ziet, onbewaakte koffers/tasssen enz, of personen die verdacht gedrag vertonen je onmiddellijk de politie moet waarschuwen.
Ik vond mezelf wel in de categorie verdacht gedrag passen en had geen zin om de resterende tijd van de trip op een of ander buro te zitten om het fenomeen letterboxen uit te leggen :-)
Jammer, maar als we nog eens in Londen zijn en het is niet zulk mooi weer doen we een nieuwe poging.

Geen opmerkingen: